Daniel1987 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hei. Noen som vet om man får kjøpt suppeposer der man kun tilsetter vann? Å isåfall hvilke typer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjranhansen Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Betasuppe, toro sin, Rema 1000. Rett i koppen sine supper, bar å se i suppehyllene på butikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelheid Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Knorr kantarell suppe liten pose og man tilsetter kun vann og det blir suppe til 2 -personer . Har ofte med den på tur for den har litt tykkere konsistens enn eks. Blomkålsuppe også smaker den godt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Erik Olsen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Og de fleste supper som står att trenger rømme eller melk blir nesten like god uten. Værtfall fiskesuppe. Der smaker men ikke forskjell. Bare att den blir ikke så kremen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storli Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ikke suppe, men pasta: First Price Pasta formaggio. I utgangspunktet ikke den mest spennende pastaretten, men med litt stekt bacon i, så løfter du den maaange hakk. Det meste blir egentlig bedre med bacon når jeg tenker meg om. Ordentlig røkt bacon tåler også litt transport uten alt for god kjøling uten å bli dårlig. Hvis det er supper som trenger melk, så finnes det tørrmelk å få kjøpt i de aller fleste matvarebutikkene, heter Viking Tørrmelk. I verstefall kan man kjøpe coffewhitner… jeg har brukt begge deler med godt hell. Skulle du være virkelig i nøden for "melkeerstatning" så har de fleste matbutikker OG bensinstasjoner morsmelkserstatning (ikke prøvd selv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Erik Olsen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Off tropic men er dette noe for deg da Storli? http://www.coolstuff.no/Bacontannkrem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storli Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Off tropic men er dette noe for deg da Storli? http://www.coolstuff.no/Bacontannkrem Ha ha ha "Alt" var kanskje feilt ord, og retter til "det meste". Ett sted går grensen, også for meg. Når det er sagt så er blåskimmelost også noe som hever smaken på både supper og andre retter, men altså ikke på/i alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.