Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kjøpt sekk direkte fra http://www.ospreyeurope.com/no_nb/ ? Prisene på den norske siden er i utgangspunktet lik de veiledende i norske butikker, men når jeg legger et produkt til i handlekurven legges det på 20% i prisen. Dette gjør det jo svært lite attraktivt å handle der.

Jeg forstår det sånn at du bestiller via England, (en del dårlig norsk grammatikkbruk på den norske siden), men da skulle det vel ikke være noe moms/VTA som legges til, det logisk ville vært en lavere pris som så fikk pålagt moms/toll når den kom til Norge? Ikke at det skulle bli dyrere enn veiledende pris i Norge?

Annonse
Skrevet

De sender nok fra utlandet. Ser ikke ut til å være de beste betingelsene akkurat (noe det sjeldent er ved å kjøpe direkte fra produsent), så jeg ville bare styrt unna uansett. Jeg får forresten samme 20% prishopp.

post-14053-0-85489300-1422697741_thumb.p

Skrevet

Bare på gøy byttet jeg til Sverige og Nederland. Da forble prisen stabil. Lurer på om det kan være noe EU-greier? Forøvrig får du gratis frakt ved kjøp over 1500 kroner.

Skrevet

Jeg kjøpte en sekk til 1000 kroner med angitt gratis frakt. Fikk deretter regning fra UPS på 450 kroner (porto + gebyr) for at sender ikke hadde betalt frakt. Fraråder deg å handle direkte fra nettsiden med mindre du ikke har andre alternativ.

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.