Populært innlegg Rismyhr Skrevet 26. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2015 "Blefjell er et område jeg har vært nysgjerrig på lenge så jeg bestemte meg en dag i august at nå var tiden inne for å bli litt kjent med området. Uten særlig store forventninger ble jeg kjempe positivt overrasket over dette fine fjellområdet omkranset av skog og blinkende småvann. Ta en titt! Turen foregikk i tidsrommet 25-27 august 2014." Og med dette håper jeg at noen kanskje blir litt mer lystne på å sjekke ut dette fine området. Hilsen Magnus 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tror jaggu jeg skal ha meg et par dager på Blefjell til sommeren jeg, takk for film som inspirerte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Fin video. Var oppe der et par dager forrige sommer. Fint område og ikke så langt å kjøre fra Oslo. Jeg tok lavfjell varianten og gikk opp fra Blestua. Mye stier der men ikke all verden med folk alikevel. Ligger noen hyter ved noen av vannene. Hvilken rute gikk du? Start på Nordstul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steingrd Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Flott video fra fint og undervurdert område Var der en snau uke i fjor sommer og det var helt klart et område jeg vender tilbake til. Skikkelig fjell og viddefølelse og det bare en kort kjøretur fra Oslo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexstra Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Fin film Magnus! Så virkelig digg ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jope Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 flott film og fin natur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbrrd Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Familien har hytte på Blefjell og har vært der mye siden jeg flyttet til Kongsberg. Veldig fint område og helt perfekt for å gå på langrenski på vinteren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Hvilken rute gikk du? Start på Nordstul? Ja stemmer, gikk fra Nordstul! Kom opp sent på kvelden så det endte med at jeg slo opp teltet i utkanten av parkeringen og startet vandringen neste morgen. Gikk Nordstul - Sigridsbu - Store Ble deretter Nordover gjennom Bleporten til Eriksbu. Nesten samme ruta hjem, men styrte unna Sigridsbu og gikk en litt annen vei ned fra Store Ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Familien har hytte på Blefjell og har vært der mye siden jeg flyttet til Kongsberg. Veldig fint område og helt perfekt for å gå på langrenski på vinteren 2014-02-08 10.55.33 fixed.jpg Nydelig bilde! Vet du hvor på Blefjell det er tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Abonner gjerne på kanalen, da får dere varsel når nye filmer legges ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbrrd Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Nydelig bilde! Vet du hvor på Blefjell det er tatt? Jepp, det er tatt på Vesleble mot vest, fra løypa mellom Blestølen og Strutåsen. Snøen du ser på trærne er nok årsaken til at så mange av trærne på Store Ble mangler toppen, som rett og slett har brukket. La merke til det i år når jeg gikk fra Nordstul mot Bletoppen. Her er noen bilder tatt samme dagen, fikk desverre med en bit av hansken på neste alle bildene :/ ... og etter 45 min på tur i kjempevær, kom tåken som du ser komme rullende på et par av bildene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbrrd Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Likte filmen din veldig godt, man får litt bedre inntrykk av hvor åpent og flott det er når du kan panorere rundt. Btw, så har du vel hele området på nord for Eriksbu igjen å utforske: http://www.fjellforum.no/topic/27011-hvor-har-du-vært-på-tur-i-dag/page-40#entry297742 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daff Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvordan er det å gå Nordstul-Storeble? Hvor lang tid bør man beregne? Hvordan er faren for snøskred nå? Vurderer tur til mandagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.