ksverd Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jenta mi på to år fikk klatresele i julegave og vi har brukt mye tid i trappa. På feil side vel og merke. Hun er ei aktiv frøken som er temmelig uredd og jeg lurer på om vi skal ta steget til veggen snart? Hun har prøvd buldring og begynner å skjønne klossene. Noen tips og triks jeg bør ta med meg? Blant annet fottøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dal-z Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er bare å komme seg i veggen. Vi har god erfaring med å klatre i vegg med guttene våre fra de var små. (De er 5 år nå de minste hos oss.) Unger tør jo det meste, så lenge de får prøve i sitt eget tempo. Fottøy: Vi har brukt slike "badesko" som man typisk får kjøpt på Coop Obs! Stormarked og lignende butikker. De er såpass "sticky" at de hjelper ungene å få feste i veggen. Og de er betydelig billigere enn å kjøpe ekte klatresko. Lykke til i veggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svingen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Er og klatrer en del på Klatreverket (oslo) har en på 5 år som klatrer i flere vegger,fine barnevegger men man bør nok være mere 3 år virker det som enn 2.5 år. Han på 2 år har jeg bare hjelp diverse steder og han skjønner prinsippene men det blir får bratt virker det som. så tror ikke klatreverket i oslo er noe enda hvis ho ikke er veldig flink kanskje beste er og vente til snøen forsvinner og klatre ute mange fine naturlige klatre plasser får barn (har ikke gjort det enda men skal gjøre det til sommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Berre å komme seg på senteret. Veit ikkje kvar du bur, men om det er i Osloområdet er Holmen klatresenter bra for kids, evt Tyrili på Lillehammer om det er nærare, eller ein vil ha Søndagsutflukt. Kjempebra barneavdeling. Bruk vanlege joggesko i starten, evt etterkvert kjøp brukte klatresko eller få nokon til å handle for deg på Decathlon når dei er ute og reiser. (150 kr for eit par til born. Spania, Frankrike, Italia og Hellas). Dei fleste senter har også utleiesko. Få dei i hallen på kos tidlegast mulig, så blir det naturleg for dei. Søndagskos og matpakke, lar dei sjølv bestemme om dei vil buldre eller tauklatre. Det viktigste er KLATREGLEDE! kos dykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksverd Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Da kjører vi på Vi bor i Nord-Trøndelag og har ikke så mange klatrehaller å velge mellom, men nøyer oss med utvalget til været og føret tilsier at vi kan finne oss skråninger og skrenter utendørs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.