Gå til innhold
  • Bli medlem

Padling i Femunden


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Skal en tur til Femunden til sommer'n det jeg lurer på er om det er mye folk der etter Lar Monsen var på tur der? kommer til å padle Femunden på langs med kajakk og har tenkt til å bruke en uke eller noe rundt der, for meg virker femunden jæ.... kort for en ukes tur, er dette riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Padlett femunden i sommer. Dro opp over i elvene mot sverige. Det var mye folk og etter hva vi hørte har det aldri vært så mye folk i femunden noen gang og spesielt ikke med kanoer/ kajaker.

Vi hadde jo uyheldigvis bestemt oss for over et år siden at vi skulle fikse og padle i femunden. Før monsen tok NRK med storm. Tror det ikke er så mye folk på selve femund. Har ikke padlet så mye på den, bare på tvers over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kommer selvsagt litt an på når du er der. Hvis du drar før turisthyttene åpner (ca sankthans) så er det omtrent folketomt. Jeg var der i ved sangthans i fjor og det var knapt et mennske bortsett fra ved røevassdraget. Der var det noen ved røvollen. Det er nok mer folk langs røavassdraget en andre steder. Det er mange perler som ikke ligger her. Jeg har dog hørt at senere på sommeren så er det folk så og si over alt. Femundsmarka er utrolig vakker, så hvis det var mye folk i fjor, så blir det nok mye i lang tid fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.