Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hei, noen som har vært i traktene rundt Gaustatoppen i det siste? Lurte på hvordan snøforholdene er der mtp topptur? Mvh Øyvind Siter
Stegarud Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Dessverre for lite snø enda. Noen renner kan nok kjøres, men mye stein over alt. Snøfall til uken kan gjøre susen... Siter
RS Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nå er det jammen meg på tide med snø østafjells! Siter
Erling Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nå er det jammen meg på tide med snø østafjells! Har du ikke oppdaget at dette er den beste snøvinteren på 3 år Så godt skiføre som vi har hatt så langt i vinter hadde jeg ikke forventet med global oppvarming og alt det der. Siter
Stegarud Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nå er det jammen meg på tide med snø østafjells! Kan trøste deg med at det ikke er noe å skryte av her på vestlandet heller. Det dalte ned noen cm, men lett, tørr snø, kaldt vær og vind har ført til at snøen har blåst bort på mange topper. Siter
gi Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Nordvestlandet og Drammen har glimrende forhold Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Tenkte meg det ja. Det blei bakkekjøring i Kongsberg på lørdag istede og bortoverski i Østmarka søndagen. Det var greie forhold både i bakken og Østmarka, men altformye folk... Siter
RS Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Har du ikke oppdaget at dette er den beste snøvinteren på 3 år Så godt skiføre som vi har hatt så langt i vinter hadde jeg ikke forventet med global oppvarming og alt det der. Skiføre? Kunstsnøføre mener du. Kaldt er det ja, men nedbør er det dårlig med. Store deler av fjellområdene på østlandet er så og si snøløse. Siter
Erling Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det er bra med snø østafjells, altså øst for fjellene. Ihht til dette kartet: http://snokart.nve.no/ er det 50-300% av normalen i lavlandet østafjells. I fjellene er det skrale greier, særlig øst for vannskillet. Det så jeg i Hemsedal i jula. Fordelene med så lite snø er at du kan gå langt - for snø er det I januar kan store snømengder i fjellet gjøre det svært vanskelig å komme frem på ski har jeg erfart. Siter
RS Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Altfor lite snø til å ta seg ned fjellet slik jeg gjør. Det er lite snø i fjellet på østlandet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.