Larsdx Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Noen som har funnet en idiotsikker måte å feste staver og ski til en liten løpesekk? Har en Osprey Talon 11. Skal bare brukes for å løpe 3 km til nærmeste skiløype inn til marka, så trenger ikke en superkomfortabel, men må selvsagt sitte skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Fest skiene sammen og hold dem i hånda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Fest skiene sammen og hold dem i hånda. Tja, det går vel an, men skulle også tro det er mulig å få til en løsning med sekken? Slenger gjerne oppi en lett dunjakke slik at den pakker skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skee Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Den sekken ser alt for pinglete ut til å kunne holde styr på et sett med langrennski mens du løper. Bundt samme ski og staver, lag en reim av en taubit og sleng hele greia på skrå over ryggen som et gevær. Da kan du få det stramt så det ikke slenger rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Den sekken ser alt for pinglete ut til å kunne holde styr på et sett med langrennski mens du løper. Bundt samme ski og staver, lag en reim av en taubit og sleng hele greia på skrå over ryggen som et gevær. Da kan du få det stramt så det ikke slenger rundt. Siden jeg skal løpe må jeg ha med sko og er avhengig av å ha sekk på ryggen. Skal prøve med noen lastestropper først, så får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Det meste går om man vil. Jeg klarte faktisk å feste ski til sekken kun ved bruk av hjelmfestet. Med stavene i hendene funket det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det meste går om man vil. Jeg klarte faktisk å feste ski til sekken kun ved bruk av hjelmfestet. Med stavene i hendene funket det bra. [/quote Dette trenger vi bilde av. Kanskje til inspirasjon for andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Dårlig mobilbilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.