Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har no levera inn to Reconjakker for same feilen: hovudglidelåsen rauk på framsida. Noko som kan vere katastrofalt om ein er i fjellet i kuling i januar osb osb....

Norrøna har vore greie dei, og no ba eg om ei Dovrejakke, for å slippe same problemet. Det eg får i posten er ei nyare jakke enn den eg har sett på, i allefall modellen. Denne verker tynnare, mindre praktisk og meir klumpete enn den eldre modellen. Ytterlaget er og i noko børsta saker, som vil gjøre at snøen sett seg fortare og alle lommane er borte.

Eg arbeider som friluftslærar på Hardanger Folkehøgskule og er mykje i fjellet og treng ei jakke eg kan stole på. SÅ: er denne Dovre3dri noko å stola på?

Per Jørgen.

Annonse
Skrevet

Jeg antar at det var den nye modellen av Recon hvor glidelåsen gikk istykker?

(Jeg har selv en gammel jakke recon - hvor glidelåsen er svært grov, men hvor det er klaff foran.)

Og om dette virkelig gjelder den nye modellen, så gjorde jeg altså rett i å gå til innkjøp av både ekstra jakke og bukser av Norrøna "Dovre" i gore-tex med klaff.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.