Julia Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har inntrykket at du, Tom koser deg ganske bra i verbale slagsmål med Møringene og at du egentlig ikke savner Jotuningene så veldig som du vil ha det til . Og ellers: Et godt nyttår til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Julia, Jeg savner Morten dypt. Forum var mye bedre da han var aktiv. Også Espens og ditt fravær er sterkt beklagelig, særlig når man ser på den bermen som "erstatter" dere. Jeg ønsker en forklaring fra Morten på hvorfor han er så lite her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg syns det overhodet ikke er noe gale med fotturer. Vi har forresten hatt klarvær siden 2.juledag, nesten sammenhengende, avbrutt av et par dager med ørlite nedbør og noen skyer. Akkurat nå er prognosene at det skal fortsette med blue sky fram til mandag.... prognosene går ikke lenger Hva med turer i Oslomarka da? Er det fjellturer eller skogturer? Smøla har høyfjellslandskap selv om du bare er noen få meter over havet, og du kan gå i timesvis mellom fiskevann uten å se havet. Tror Julia har et poeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Svein, Oslomarka er selvfølgelig skog. Og det blir ikke fjellfølelse når du vet at du befinner deg på en relativt liten øy, og kjenner brisen fra havet trekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du er jammen frekk. Er det noe galt med fot- og trugeturer også nå da? Neida, ikke noe galt med det. Men nå var det jo dårlig skiføre på Valdresflya denne tråden opprinnelig handla om...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngve Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dere må huske på at Tom har vært på klatrekurs på nordvestlandet,i drittvær viss opprinnelse sikkert er havet,sånt gir minner for livet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Dere må huske på at Tom har vært på klatrekurs på nordvestlandet,i drittvær viss opprinnelse sikkert er havet,sånt gir minner for livet. Det var nytt for meg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.