Erik Haaland Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Leter og leter, men finner ikke ut om denne sekken har opplegg for drikkesystem. Anyone? Siter
Vagvær Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 I denne testen står det: Sitat Lys farge på innsiden av sekkeposen, regntrekk og opplegg for drikkesystem. http://www.klikk.no/helse/trening/tester/article487305.ece Siter
Stinekart Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Kjøpte meg en på tirsdag, den har det Siter
Erik Haaland Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Takk folkens, kan alltid stole på FFere 1 Siter
PEREK Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Ja, Fjellreven Kaika har drikkesystem Dette er en minimalilstisk sekk... bare på godt. Sekker som har for mange løsninger og unødvendige reimer... det liker jeg ikke.. det er et stressmoment. Kaika er meget behagelig opp til 30 kg, som alle andre anatomiske sekker... etter 30 kg, bør du velge ramme... omtrent Jeg har båret mange sekker, og mener Fjellreven Kaika er et godt valg... jeg liker stoffet den er sydd i... jeg liker det lyse innerstoffet.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.