yardbird Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har sett en informasjon om at det beregnes 4 timer på denne turen. Når jeg ser på kartet, virker dette optimistisk pga avstand og til dels også at det er en del høydeforskjell med noe stigning mot slutten av turen. Noen som kan kommentere dette tidsestimatet ut fra egen erfaring? Det går kanskje greit med joggesko, shorts og god kondis(og kanskje en moskus i hælene ) , men med 20 kg sekk, fjellstøvler og normal bykondis ser det ut til - sammenlignet med andre turer jeg har tatt som på kartet ser omtrent like lange ut - at fire timer er alt for lite? Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Min frue og jeg går kun 2 km/t, når vi vandrer i fjeldet med rygsæk. - men vi er jo også kun danske Gunnar Siter
yardbird Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror nok stigning og underlag (ur eller slett sti) har større betydning enn nasjonalitet. Dessuten har jeg stor respekt for dansker i norske fjell, særlig etter å ha truffet mange fryktløse av dem på ski langt inni Rondane. Forøvrig; fin hjemmeside du har! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.