Gå til innhold
  • Bli medlem

fjellski for toppturer, men kun opp eller bortover

herogder

Anbefalte innlegg

Hei

Leter etter en kombinasjon av billig og bra fjellski for toppturer. Skal på sikt kjøpe splitboard, men for nå så blir det å ha snowboard på ryggen til nedkjøring. Ser for meg at jeg kan spare inn en del da det virker som det som skiller de dyrere skiene er egenskapene til nedkjøring.

Noen som har forslag til meg? blir mest å gå utenfor løype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjå om du kan finne deg nokre eldre modellar av Fischer e99 eller liknande på sportslageret, smell på ein binding og finn sko på bruktmarked. Då kan du sleppe unna med 2500 kr ish. Alternativt kjøpe ny pakke av typen Madshus Voss, men då får du eigentleg berre dårlegare ski for same pris som du med litt anstrengelse kan få eit greit oppsett. Dei eldre E99 er gode gåski, og har greide kjøreeigenskapar om du skulle trenge det litt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.