Egeland Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Hei Vurderer å kjøpe en Bergans Viking II 110l. Er selv 184 cm og lurer på om sekken passer for meg? Har funnet Viking til en rimelig pris. Også sett på Alpinisten, men blir i det dyreste laget for meg. På forhånd takk! Vennlig hilsen Bendik Siter
steingrd Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har en lite brukt Viking II 110L til salgs på finn.no - kontakt meg på PM hvis du er interessert Siter
+NordicLandscapePhotography Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Er selv 185 og har viking. Den er ikke lengre enn at det akkurat går. Ville gått for alpinist. Har den også. Siter
Hifly Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Er 194cm og Viking er altfor kort for meg. Vil også anbefale Alpinist, da vil du ha større mulighet for å justere den inn akkurat slik du vil ha den. Er sekken helt dratt ut til maks lengde ville jeg anbefalt å gått opp en størrelse. Siter
+NordicLandscapePhotography Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Min Viking sto i maks utstrekt lengde. Noe kortere hadde ikke gått. Siter
Egeland Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Skrevet 12. januar 2015 Takk for alle svar!! Ender nok opp med en Alpinist, må bare finne en til en rimelig pris Siter
Egeland Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Skrevet 15. januar 2015 Hvis det er noen som har en Alpinist liggende og bruker den lite, er det bare å ta kontakt om du ønsker å selge den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.