Populært innlegg steingrd Skrevet 2. januar 2015 Populært innlegg Skrevet 2. januar 2015 Her i gården har det stort sett vært far, dvs meg, som har drukket av trekopp på turer, til ungenes store fortvilelse. Det ser jo så kult ut eller noe sånt, så alle har ønsket seg det. Eldstemann fikk en kopp som var helt lik min for litt siden, og minstemann fikk en gammel kopp av oldemoren sin nå nylig. I kveld fikk jeg for meg at vi skulle brennmerke dem! Jeg husket at det lå en brennmerkingsbrenner i boden da vi tok over huset i fjor, og i kveld kom den endelig til sin rett. Tipper unga blir fornøyd i morgen når vi skal på tur Obs, det er ikke lov til å kritisere min litt ustøe hånd 17 Siter
+rayun Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Ingenting å si på "ærbe" steingrd. Synes det er litt mer stas med trekoppen min når jeg stopper for en kaffe. Tipper ungene dine blir ordentlig glad i koppen sin og at det blir en trofast sliter på tur. Her i heimen har vi også hver våres trekopp, uten navn riktig nok, men med forskjellig motiv. Kjøpt for mange år siden fra http://www.neverstua.no/neverstua her i bygda. Været er fint nå kanskje dere får prøvd dem allerede i dag. 1 Siter
Populært innlegg steingrd Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Populært innlegg Skrevet 3. januar 2015 Takk for tilbakemeldinger folkens Brennmerkingen på koppene ble presentert i løpet av dagens minitur inn i Østmarka naturreservat og ble godt mottatt Vips ble koppene veldig personlige! 10 Siter
Martin HJ Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 God stemning Er sjel og stas over personlig utstyr slik som dette. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.