Gå til innhold
  • Bli medlem

vintersovepose

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Driver for tiden å sikler etter vintersovepose. Aller helst vil jeg ha av dun, og kunne tenkt meg en komfort ned til ca -20. Til jul fikk jeg Helsport Lohtse, problemet er at jeg tror den er for stor. Jeg er bare 163 høy, og den soveposen er beregnet for personer på 195. Den var også så bred at selv når jeg trekte bena mine opp hadde jeg rom til overs i bredden...

Noen som har en formening om hvilken størrelse jeg bør gå for, og om noen vet hvilken dunsovepose som vil dekke mine behov?

Takk

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett litt på ME Iceline 950, noen som vet om den passe for småfolk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Soveposer finnes ofte i to størrelser - typisk 175/195. Noen av Helsports poser gjør det, og jeg tror også ME Iceline gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.