Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

God Jul og et godt og opplevelsesrikt friluftsår. Julenissen i Sandefjord hadde inntatt en ny drakt i år. Fasanhilsen fra Vestfold

Og jeg som trodde det var julemiddagen du hadde tatt bilde av.

Det er lett å få inntrykk av at det som betyr noe i julen er om svoren på ribba blir sprø, om pinnekjøttet blir passe salt eller om juletorsken er fersk, men jeg er mest opptatt av om frokosten på første juledag er i boks, og det er den.

Det blir, tradisjonen tro, hummerfrokost første juledag i år som i fjor. Stor takk til svigers og hummerfiskeren på Kvitsøy.

post-4220-0-23381800-1419419901_thumb.jp post-4220-0-67398300-1419419917_thumb.jp

Skrevet

God Jul til alle FFere!

Jeg er endelig ferdig på jobb, skal til å spise julegrændisen(da var jeg en del av den statistikken), og så skal jeg tilbringe resten av julaften på tog, flyplass, fly, buss, og i bil.

Gjennomgår en liten krise da det ikke blir noe pinnekjøtt denne jula :( For i England spiser de gås(GÅS!?) første juledag...

Jaja...

• Liker 1
Skrevet

Her ble jula feiret igår. Idag er det ribbemiddagsrester og å prøve å få timene til å gå når man sitter aleine på en sånn dag. Det går nok bra i år også, og det blir nok kanskje en tur i skogen med verdens beste bikkje :)

Og selvfølgelig ønsker jeg alle fjellforumsfolk en skikkelig god jul!

Skrevet

Et godt nyttår til alle, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, god helse og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god gli, avbalanserte slektinger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig god jul og et godt nyttår der ute.

post-4016-0-60974600-1419467930_thumb.jp

• Liker 2
Skrevet

God jul og godt nyttår !!

Håper det nye året bringer spennede turer , masse molter og blåbær lite mygg, bra tur følge ,godt vær , masse fritid og gode opplevelser ute i naturen :) 

• Liker 1
Skrevet

Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) :D

P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os ;)

• Liker 1
Skrevet

Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) :D

P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os ;)

Vi skammer oss fortsatt over sviket i 1864. Så derfor taper vi litt i fotbold med vilje...

• Liker 3
Skrevet

Glædelig Jul til alle her i Fjellforum.

Her hvor jeg bor, har det været en hvid JUL........ dejligt med sne, blå himmel, lidt frost og Juuuuuuleferie.

Glæder mig til at besøge Norge i Juli/August 2015, og følge i Kong Sverres fodspor, - håber der er nordmænd som vil med på turen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.