Populært innlegg REs Skrevet 23. desember 2014 Populært innlegg Skrevet 23. desember 2014 Og selv om ikke nissen kommer i år heller så er det ikke sikkert at det er fordi du ikke har vert snill. 12 Siter
Dag G - Evje Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 God Jul REs. Her kommer nissen hvert år for her er ingen vindmølller. Står vi på kommer det ikke noen hverken i Åseral eller Bygland heller. Siter
REJOHN Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Hils Eders hustru og sharmante børn, med ønske om en Glædelig Jul og et velsignet godt nyt aar. Siter
Kjellis Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Ønsker REs og alle på forumet en riktig god og fredfull jul 1 Siter
friluftsloffern Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God Jul og et godt og opplevelsesrikt friluftsår. Julenissen i Sandefjord hadde inntatt en ny drakt i år. Fasanhilsen fra Vestfold 1 Siter
REs Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Skrevet 24. desember 2014 God Jul og et godt og opplevelsesrikt friluftsår. Julenissen i Sandefjord hadde inntatt en ny drakt i år. Fasanhilsen fra Vestfold Og jeg som trodde det var julemiddagen du hadde tatt bilde av. Det er lett å få inntrykk av at det som betyr noe i julen er om svoren på ribba blir sprø, om pinnekjøttet blir passe salt eller om juletorsken er fersk, men jeg er mest opptatt av om frokosten på første juledag er i boks, og det er den. Det blir, tradisjonen tro, hummerfrokost første juledag i år som i fjor. Stor takk til svigers og hummerfiskeren på Kvitsøy. Siter
tronn Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God Jul til alle FFere! Jeg er endelig ferdig på jobb, skal til å spise julegrændisen(da var jeg en del av den statistikken), og så skal jeg tilbringe resten av julaften på tog, flyplass, fly, buss, og i bil. Gjennomgår en liten krise da det ikke blir noe pinnekjøtt denne jula For i England spiser de gås(GÅS!?) første juledag... Jaja... 1 Siter
Oddbjørn Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul alle sammen! Satser på å spise nok julemat i kveld. Pulken er allerede lastet på bilen og klart for Hardangervidda 1 juledag 2 Siter
Bjørn J Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 En god jul til alle fra meg også! Jeg har nettopp vært i skogen og spikket og barket bjørkekvister som skal være underlag i pinnekjøttpanna Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Her ble jula feiret igår. Idag er det ribbemiddagsrester og å prøve å få timene til å gå når man sitter aleine på en sånn dag. Det går nok bra i år også, og det blir nok kanskje en tur i skogen med verdens beste bikkje Og selvfølgelig ønsker jeg alle fjellforumsfolk en skikkelig god jul! Siter
larka Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Et godt nyttår til alle, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, god helse og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god gli, avbalanserte slektinger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig god jul og et godt nyttår der ute. 2 Siter
Adelheid Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 God jul og godt nyttår !! Håper det nye året bringer spennede turer , masse molter og blåbær lite mygg, bra tur følge ,godt vær , masse fritid og gode opplevelser ute i naturen 1 Siter
+rune1974 Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Glædelig jul og godt nytår fra det sydligste Norge( bedre kendt som Danmark ) P.S. bare så der ingen tvivl er, jeg er glad i Norge og ville ønske i havde beholdt os Vi skammer oss fortsatt over sviket i 1864. Så derfor taper vi litt i fotbold med vilje... 3 Siter
Gronlund Skrevet 26. desember 2014 Skrevet 26. desember 2014 Glædelig Jul til alle her i Fjellforum. Her hvor jeg bor, har det været en hvid JUL........ dejligt med sne, blå himmel, lidt frost og Juuuuuuleferie. Glæder mig til at besøge Norge i Juli/August 2015, og følge i Kong Sverres fodspor, - håber der er nordmænd som vil med på turen.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.