Populært innlegg Bjørn-Ivar Skrevet 22. desember 2014 Populært innlegg Skrevet 22. desember 2014 Link til turrapport med stemningsbilder: http://uteligger.com/wordpress/?p=2135 Snart er året i år, i fjor, og tradisjonen tro har de fleste nordmenn allerede satt seg i knipa. Desember er høysesong for å pålegge seg nyttårsforsetter av ymse slag, mens februar er høysesong for å bryte…..eller «faile» som det heter på ungdomsk. I fjor på denne tiden bestemte jeg meg for å sette meg et mål for året 2014. Jeg ønsket å ha minimum en overnatting i friluft hver kalendermåned gjennom året. Jeg er kjent med å overnatte i alle kalendermåneder fra tidligere år, men ikke 12 mnd i strekk, så jeg visste at jeg måtte legge meg i selen. Ikke fordi det er et ork å gjennomføre, men fordi det ikke alltid er like lett å kombinere familie, jobb og fritid. Det ble et godt år i så måte, med turer både høyt og lavt, og denne helgen satt jeg siste hånd på verket med tur til vinterland på Storliheia. Nydelige forhold og fantastisk følelse med snø under beina. Ønsker alle en god jul og et riktig godt nyttår, og jeg gleder meg til 2015 som er friluftslivets år 15 Siter
tronn Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Grattis Ikke dårlig å få til noe slikt. Jeg tror ikke jeg klarte det selv i år, men så har jeg ikke nødvendigvis hatt det som mål heller. Men har en vag plan om å få til noe slikt neste år. Burde være en smal sak, da jeg ikke har denne familie faktoren å forholde meg til. 3 Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Gratulerer @Bjørn-Ivar. Gikk for 50 teltdøgn i år men det har bare blitt halvparten. Grunnet skade i sommer ble det kun 3 netter på de 3 lyseste månedene. Netter i telt i hagen kvalifiserer vel ikke i oppsummeringen. Går på 2015 med samme optimisme. Alder kompenseres med Voltaren, Ibux og Palargin Forte... 6 Siter
atari Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Ble 17 døgn på meg og minst ett døgn hver måned. 1 Siter
+Grimner Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Fint mål. Tror jeg stjeler det (unntatt årets tre første måneder - frysepinn her). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.