Aasne Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Noen som vet om Helsport har sluttet å produsere klær? Hvorfor? Trenger ny skalljakke til vinteren, og vurderte å kjøpe denne: http://www.helsport.no/fimbul-hs-jakke-dame Dog finner jeg bare ok minus tilbakemeldinger på klær produsert av Helsport her inne, så om det er sånn at de ikke holder mål og at det er derfor de har sluttet å produsere klær, får det heller være at den er kraftig nedpriset.. Har aldri kjøpt klær fra Helsport før, men kan ikke si meg annet enn veldig godt fornøyd med alt annet utstyr jeg har derfra. Siter
+Rino Holt Larsen Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Sjekk ut outlet'n på Helsports hjemmeside. Der er det fortsatt endel klær til salgs. Siter
Ståle Sæther Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Har handlet en del på outlet'n til helsport og har blandt annet ei bukse og en tjukk dunjakke derfra. Kan ikke skjønne at kvalitet skiller seg ut i noen retning fra øvrige merker man ser ute i marka. 1 Siter
Tor Einar Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Jeg kjøpte noen fleecejakker for et par år siden da Helsport skulle gå over til å kun lage dunjakker. Nå er vel de også ute av sortementet. 1 Siter
Kjellis Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har en Helsport-jakke fylt med fiber, Gjende heter den vel. Jeg er godt fornøyd, både passform og kvalitet virker å være bra. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.