Abnorm Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvilke turrelaterte gaver gir dere bort i år, eller har dere selv noen spessielle ønsker til eget formål? Gir bort: Arc'Teryx votter til kjerringa. Mitt ønske: Ekspedisjonshåndboka til Børge Ousland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Gir bort: Ekspedisjonshåndboka til Børge Ousland Ønsker: Fimbulvetr truger, Kathoola Microspikes og RBH Designs VBL genser Som et marginalt friluftsønske så ønsker jeg meg også et munnspill. Tenkte det kan være artig å plage andre når man sitter rundt bålet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har lenge tenkt å anskaffe kikkert til å studere landskapet når en sitter på en fjelltopp. Satser på en liten lett en under treet. De få gangene jeg er sosial på tur trur jeg ikke munnspill er noen god ide... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Gir bort fiskestang (nevø), buff (nevø), vandrestaver (spleisegave til svigerfar), votter (vennebarn) og skallbukse til vinterbruk (til meg selv) Ønsker meg skallbukse vinter (se over ), ullundertøy og bidrag til pulk. Og så ønsker snuppa seg ski/staver/støvler, padlevest, padlejakke, ullundertøy, sykkel og mere til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espensa42 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 En helg med hundekjøring - tur-retur Geilo-Tuva, med overnatting på Tuva. Gave fra meg til kona. I tillegg feirer vi jul på Venabu Fjellhotell i år. Ellers ligger det i korta at det blir truger på både kona og meg (tubbs mountaineer) i vinter, om ikke akkurat til jul. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Sovepose til største jenta, mammut kompakt 3-s, og til kona, mammut kompakt 3-s w, ett eller annet liggeunderlag til guttungen (ikke kjøpt enda) og minstejenta "får" juniorposen de to andre har brukt. Kona får også bergans glittertind 50 l sekk, samt osprey quasar 27 l sekk. Får kovea supa light kjele og brenner (kjøpt selv på vegne av guttungen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnukk_og_ute Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ønsker meg et par ålreite hansker til vinterturene med bikkja. Ellers er det mest inneting jeg ønsker meg da "vinteren" i Bergen ikke frister meg stort når det kommer til friluftsliv. Kaldt regn er ikke en favoritt hos østlendingen i meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornix Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Litt i grenseland for tråden kanskje, men jeg har kjøpt presang til meg selv En bærbar pc med høyoppløst ips-skjerm til bildebehandling. Dvs bilder fra skog og fjell og sjø. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arcticboots Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ny sparkstøtting til dama og et kyss tilbake . Det er nok i julegaver og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnjpedersen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Begge barna får hver sitt Exped Synmat Ul 7 M, så satser jeg på å ha mitt i fred:-). Ønsker å få ett lett 2 mannstelt, men det spørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svingen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Kjøpt sove pose til eldste fra isbjørn som er opp til 135 cm lengde han er snart 6 år og 116cm så bør holde noen år er den som er komfor -22 har den andre som er - 14 fra Før som passer til oss begge men nå skal han på 2.5 år sove der på vinteren fremover. Så ble det ski sko og nye ski til han på 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frikken Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ønsker meg en laaaang og kald vinter så jeg kan rase rundt i skog fjell og vidder med hundene til langt ut på våren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.