martin_meling Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Hvor får jeg tak i en Vanntett boks med trykkutjevningsventil? Evt hvilke merker/leverandører finnes? Skal brukes til å oppbevare bla. mobil, kamera ol. under jaktturer, skiturer osv. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 En mulig løsning: Jeg bruker poser med lynlås, som kan fås i forskjellige størrelser. De holder regnet ute, og koster så pass lite at de er lett å "fornye". Siter
martin_meling Skrevet 8. september 2003 Forfatter Skrevet 8. september 2003 Problemet med vanntette poser er at det under varierende værforhold fort blir en del kondens på innsiden av posene... Siter
martin_meling Skrevet 8. september 2003 Forfatter Skrevet 8. september 2003 Har nå funnet det jeg lette etter! Dersom noen andre skulle være interesserte så lages den av Peli Products. Den serien som er bukbar til turbruk er Microcase series. Boksene finnes på www.dacon.net Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.