JKfotball Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei. 19 åring her, jeg har tenkt meg en hyttetur rundt om i Nordmarka (Oslo), lørdag og søndag. Gjerne en hytte jeg skal gå et par kilometer til, hvor det ikke er så mye mennesker. Noe tips? OBS Er ikke medlem av DNT Oslo omgn, så jeg har ikke DNT-nøkkel. Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rune1974 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nu ved jeg ikke om du/man kan låne en DNT nøkkel, men kan du det er Sinnerdammen http://ut.no/hytte/3.2057/ veldig koselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JKfotball Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Nu ved jeg ikke om du/man kan låne en DNT nøkkel, men kan du det er Sinnerdammen http://ut.no/hytte/3.2057/ veldig koselig. BESTILLING Alle kan bruke hyttene, men kun medlemmer av Turistforeningen får tilgang til nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nordmarka er vanskelig sånn sett. Selv ubetjente DNT hytter må forhåndsbestilles som f.eks. Sinnerdammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rune1974 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 @tronn Så vidt jeg husker det så har man første ret til sengene, men ingen kan nægtes adgang til hytten. Dette kan selvfølgelig være lavet om siden jeg var i Marka sidst. De to sidste år har den jo stået på fjellene ved Narvik og Lofoten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peik Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Smedmyrkoia ved Lysedammene øverst i Sørkedalen. Selvbetjent DNT-hytte. Betingelser for bruk kan du jo sjekke med DNT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 @tronn Så vidt jeg husker det så har man første ret til sengene, men ingen kan nægtes adgang til hytten. Dette kan selvfølgelig være lavet om siden jeg var i Marka sidst. De to sidste år har den jo stået på fjellene ved Narvik og Lofoten Det stemmer, men du er jo da uansett avhengig av å ha med nøkkel så man ikke må gå hjem igjen om man møter låst dør. Og da kommer TS til kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Vanskelig med hytter i Oslomarka hvis man ikke er DNT medlem og har nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peik Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Litt off topic, men det finnes et bra utvalg av enkle, rimelige leiehytter på Inaturs hjemmeside. Bestilles enkelt på hjemmesiden. Leide en hytte på en odde i Femunden med fantastisk beliggenhet for 250 kr døgnet for noen år siden. Dessverre ingen tilgjengelige hytter i Oslo eller Akershus. https://www.inatur.no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.