Gå til innhold
  • Bli medlem

Time Lapse av årets turer (youtube)

Mørkeblå

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei, flott video. Kva kamera har du brukt og kva innstillingar?

Personleg så ville eg tona ned hastigheten på nokre av dei sky/skodde sekvensane, spesielt kanskje den fyrste, blir litt for raskt til at ein ser mønster og formasjoner i skyene. Sekvens 3 er veldig fin der i forhold til hastighet. Likte veldig godt siste sekvensen der ein ser at det fjørast og sola går lågare :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra @Mørkeblå!

Du har tatt noen flotte bilder av flotte steder :)

Tusen takk. Gøy å høre :)

Hei, flott video. Kva kamera har du brukt og kva innstillingar?

Personleg så ville eg tona ned hastigheten på nokre av dei sky/skodde sekvensane, spesielt kanskje den fyrste, blir litt for raskt til at ein ser mønster og formasjoner i skyene. Sekvens 3 er veldig fin der i forhold til hastighet. Likte veldig godt siste sekvensen der ein ser at det fjørast og sola går lågare :-)

Hei, og tusen takk :)

Alle bildene er tatt med et Gopro hero 3 kamera. Brukt litt forskjellige intervaller på mellom 5 og 10 sekunder. Et klipp er vel på 30sek pr bilde.

Enig at det kan gå for fort blant noen av klippene. Setter ofte kamera opp like ved teltet før jeg legger meg. Artig å se senere hvordan været var da jeg egentlig sov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.