Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for mange flotte blogg-opplevelser! Jeg misunner dere virkelig som har fått til dette, og hele to ganger har dere hatt slike somre! Helt rått.

Bloggene har vært inspirerende og motiverende, så takk for de, de har vært supre å lese  :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange flotte blogg-opplevelser! Jeg misunner dere virkelig som har fått til dette, og hele to ganger har dere hatt slike somre! Helt rått.

Bloggene har vært inspirerende og motiverende, så takk for de, de har vært supre å lese  :)

Takk for det@steingrd Veldig kjekt å høre:) Så nå er det bare å begynne å drømme igjen for vår del. Vi har nettop kjøpt ny leilighet, så blir nok vanskelig med slike prosjekt som varer flere måneder igjen. But you never know! Alt er mulig, er det ikke det de sier? Men heldigvis har vi fem uker ferie til sommeren, blir vel et par turer da. Drømmer om Børgefjell, men ingenting er avgjort. Ellers venter jeg på snøen og håper på noen toppturer med brett og truger. Men ser dårlig ut så langt her på Sunnmøre. Du har vel noen planer selv tenker jeg?:)

Skrevet

Takk for det@steingrd Veldig kjekt å høre:) Så nå er det bare å begynne å drømme igjen for vår del. Vi har nettop kjøpt ny leilighet, så blir nok vanskelig med slike prosjekt som varer flere måneder igjen. But you never know! Alt er mulig, er det ikke det de sier? Men heldigvis har vi fem uker ferie til sommeren, blir vel et par turer da. Drømmer om Børgefjell, men ingenting er avgjort. Ellers venter jeg på snøen og håper på noen toppturer med brett og truger. Men ser dårlig ut så langt her på Sunnmøre. Du har vel noen planer selv tenker jeg? :)

Syns det er utrolig kult at dere går all-in på turer og sier opp jobber og leiligheter for å få realisert drømmene, det står det utrolig respekt av! Med ny leilighet blir det kanskje vanskeligere, men når dere er såpass dedikerte så finner dere nok en ordning på det også.

Selv reiser jeg til Pasvik til sommeren med ungene, og det er helt klart delvis din skyld. De to turrapportene dere har fra området har blitt lest og studert flere ganger :) 

Skrevet

Det blir med først og fremst med kano, men det blir nok noen avstikkere til fots også. Har planer om å komme oss over til Finland og ta noen netter der, ellers har vi fint lite planer annet enn å loffe litt rundt uten mål og mening annet enn å kose oss i skogen. Planen er å fly opp med Allykanoen, leie bil og kjøre inn til Svartbrysttjern og målet er å få første natt ved Ellenkoia, etter det tar vi det som det kommer.

Er litt spent på myggen, det blir nok den største utfordringen! Og maten muligens, ungene er ikke så veldig begeistret for Real (hvem skulle trodd?) så her må vi være litt kreative.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.