*ingunn* Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg har fikset alle julegaver i år, bortsett fra èn som er til min bror på 23 år. Han liker sånne snowboardfilmer og slalomfilmer hvor de kjører ned fjellsider i løssnø og sånt. Ikke så voldsomt mye metall-rails, mest nedover bratte fjellsider. Men jula er jo snart. Rekker ikke å kjøpe over nettet. Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånt i trondheim? Noen tips til titler? Vanlige cd/dvd-butikker som free record shop hadde ikke.. Han har fra før; *yearbook *white balance Siter
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Prøv Sport Extreme på Lade, kartref: www.gulesider.no/gsi/map.c?id=c_Z0HEJZHB Ellers har Ute i Kjøpmannsgata noe tror jeg: www.gulesider.no/gsi/map.c?id=c_Z0H4HB0I Siter
tubbs Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Sjekk www.bratt.no Så de reklamerte om noen ski-dvd`er Siter
*ingunn* Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Ja, skal sjekke ut Sport Extreme-butikken. Ute.no har bare klatredvd i følge nettet, og bratt.no har ikke butikk i trondheim. Tar gjerne mot flere tips. Siter
jarle Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 mener å ha sett ski-dvd på Ute... nettsjappa der er langt fra komplett... Siter
*ingunn* Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Ok, da skal jeg stikke bort dit på mandag. Jeg bor jo et steinkast unna. Takk for svar! Siter
*ingunn* Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Ble så jeg dro til Sport Extreme på lade. Der hadde de utvalg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.