dsk Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 http://tinyurl.com/k2rxnyt Kan dette funke? 1 Siter
arcticboots Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Det tror jeg, så lenge ikke silikondelen på kjelen kommer i direkte kontakt med åpen varme. Siter
Gemajohn Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 (endret) Tror det vil fungere ja. Man kan koke vann i en plastbrusflaske med litt forsiktighet. Er nok ikke den optimale bålkjele og Vektmessig må den være tung? Bedre med en liten kjele som brettekopp, fyrstikk og kaffeposen kan oppbevares i under transport Edit: ser det står i teksten at den ikke tåler åpen flamme, og vekten er ikke oppgitt. Fant noen andre tilsvarende kjeler på nett, de veier opp mot 400 gram. Det er vel like mye som lettpakkerne har i sekken totalt på en helgetur Endret 22. november 2014 av Gemajohn 1 Siter
Ekspedisjonsmann Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Den der ville jeg glatt styrt unna var jeg deg. Garantert mange ikke fullt så morsomme stoffer i den som vil smitte over på vannet du koker. Dette gjelder generelt alle kinaprodukter uten CE-godkjenning. Disse godkjenningene kan også være falske på rimelige kinavarer typisk solgt på ebay (falske CE-stempler etc.), så riktig sikker kan man ikke være der heller. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.