Mr.MountainLurk Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei Tenker å ta med teltet og telemarkskia opp på Valdresflya i helga, for å se om jeg kan finne noe snø å renne på. Begynner å få alvorlige skiabstinenser etter alt for lite skikjøring sist vinter, og alt for mye bilde og videotitting nå i høst! Det jeg lurer på, er om det er mulig å parkere på en parkeringslomme el. en plass på Valdresflya, og la bilen stå der fra fredag til søndag? Usikker ettersom det står at veien er nattestengt. Noen som kjenner til om det er problematisk? På forhånd takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Du bør ha snakket med vegvesenet først. På denne tiden kan de holde vegen stengt i flere dager hvis været slår om. Du har derfor ingen garanti for å komme ut igjen på søndagen. Det er ei stor parkeringslomme langs vegen på flere hundre meter sør for Vandrehjemmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Har egentlig tenkt på det samme, men fremdeles noen skjær i sjøen rent tidsmessig om jeg får det til. Som du selv sier så er veien nattestengt så det beste er nok å følge rådet fra Lompa. Kan kanskje være greit å legge en lapp med tlf nr synlig i ruta i tilfelle noen skulle ha behov for å sjekke ut hvorfor bilen er hensatt på veien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.