Gå til innhold
  • Bli medlem

Høstens vakreste eventyr fortsetter!

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Fjellrypejakt er det fineste som fins! Veldig bra med beskrivelsen av letingen etter fuglen. Alt for mange gir opp letingen etter noen få minutter. Man har et ansvar for å finne den fuglen hvis man har skutt den.

• Liker 1
Skrevet

"For meg så er rypejakta et av årets største høydepunkt, og den er høstens vakreste eventyr. Med meg i sekken er alltid en primus, kaffekjel, real turmat og kaffe. Å fylle sekken med ryper er ikke målet, men jeg er fornøyd med at jeg får nok til en rypemiddag i året"

Flott oppsummert. Forrige sesong var det 8400 jenter som deltok i denne utgaven av vårt friluftsliv. Og antallet er stigende. Rundt 50000 deltok totalt i rypejakta.  Sommerhalvårets høydepunkt som fjellfiske og fjellvandring har nok en atskillig større deltagelse. 

Alle disse utgavene av friluftsliv er fantastiske verdier. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.