ozzi Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 En kommentar til beskrivelsene. Hvis du hadde hatt med detaljkart i f.eks. 1:50 000 for hver enkelt topp (puh, mye jobb...), så hadde beskrivelsene vært enda et hakk bedre. Ruter på kart er ofte veldig ilustrativt, og i kombinasjon med dine gode forklaringer ville det vært helt toppers. Men for all del, sidene er til veldig god hjelp også uten detaljkart. Jepp. Noe jeg savner på de fleste nettsteder. Ellers er jo inntegnet rute på bilder(spesiellt på ruter med crux) også veldig greit, slik det er i ski- og fotturbøkene. Det ville gjort tinderangling.net enda et hakk hvassere. Når det er sagt er det også litt av sjarmen å finne en farbar vei selv da. Nå skal det sies at jeg aldri har laget en nettside, og ikke har peiling på hva jeg snakker om. Når Svein sier det er for mye jobb, så er det nok det. Han skal jo gå på tur også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Det med illustrasjon av crux kan være en ide, spesielt hvis en går ei skarp rute uten tau. Skal ha det i tankene, men det forutsetter at jeg er 100% sikker på husken. Turer som er friskt i minne er enklere enn de som ligger lenger bak i barken... Dessuten forutsetter det gode bilder av det aktuelle punket/partiet/crux'et. Kim, har forresten ei løsning til det som ble nevnt lenger oppe (ref.Julia). Opprette ei egen rammeside lik index-fila (kopi), f.eks kalle den bildeindex.htm, der startsiden i ramma er turrapportene Dvs en har to identiske startsider, men med forskjellig startfil i ramma Kanskje en omvei, men det løser i alle fall problemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.