zupertramp Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Hei, Jeg får bare opp en blank flate når jeg åpner "Topo summer" (frikart.no) i Basecamp. Er det noen av FF sine brukere som har noen tips ? Maskinen jeg bruker er en Mac ( kjøp i 2011) med osx 10.7.5. Jeg har forsøkt både gammel (legacy) og ny versjon av Basecamp. Mvh Zupertramp Siter
ECX Torment Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Hei, Opplever samme når jeg skal "hjelpe" min far på PC. Hadde ingen problemer når jeg ordnet selv på min Mac (Pro fra midten av 2010) - funker som fy. Så om noen har "oppskriften" slik at jeg får ordnet det i løpet av julen hadde det vært konge (pluss goodwill i pappa´s bok). Ønsker alle en herlig høytid Siter
Oddbjørn Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Har dere installert de med tilhørende installasjonsfil, eller lagt de inn manuelt? Jeg la inn på min mac i vår/sommer og da fungerte det ihvertfall greit. Siter
reconjeger Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Til meg så er det en blank flate helt til jeg zoomer inn og kommer ned på målestokk ca 2 km og nærmere. Da fungerer det helt topp. Men om jeg zoomer ut igjen for å få hele Norge i samme bilde, så blir det blank flate. Husk å starte Basecamp på nytt etter installasjon av frikart.no. Ikke noe problem å overføre til Garmin Rino eller Garmin Fenix 2 Lykke til! Siter
ECX Torment Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Var samme "utfordring" som reconjeger hadde. Nå jeg fiklet med zoom kom kartet opp. Takk for tilbakemeldinger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.