coni Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Er ikke flink nok til å legge ut bildene på fjellforum regelmessig. men her er top 10 bildene mine fra dette året. Siter
Yngve Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Herlige bilder coni,Hintergrat ble ny skrivebordsbakgrunn. Siter
Nils Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Strålende bilder coni! Rochefort-eggen så spennende ut ja, men det gjorde mye av det andre også! Du har fått med deg litt av hvert i år må jeg si. Hvilken tur var den aller flotteste? Denali må jo ha vært en stor opplevelse? Siter
eaa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Fantastisk turprogram! Takker for "glimtene"! Også vi som klager over 4 timers kjøring opp Gudbrandsdalen... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Også vi som klager over 4 timers kjøring opp Gudbrandsdalen... Hehe.. tror vel ikke snakk om heseblesende helgaturer her Flotte bilder og heftig turprogram Siter
Sondre Hansson Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kult turprogram det der...! sikkert mange heftige og fine fjellopplevelser. den som tiltaler meg mest er Dent Geant. hvor lang tid tar det å bestige Dent Geant? Siter
coni Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Sondre, Dent Geant er en topp som er ganske lett tilgjengelig. Taubanen gaar opp til 3.300m. Derfra er det ca. 700 meter til topps. Er man flink til aa klatre saa tar det nok ikke mer enn tre eller fire timer (uten kö!). Men husk akklimatiseringen, 4000 holder aa bli höydesyk. Siter
Nils Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Sondre, Dent Geant er en topp som er ganske lett tilgjengelig. Taubanen gaar opp til 3.300m. Derfra er det ca. 700 meter til topps. Er man flink til aa klatre saa tar det nok ikke mer enn tre eller fire timer (uten kö!). Men husk akklimatiseringen, 4000 holder aa bli höydesyk. Coni, hvor høyt ligger hytta som bildet av Dent Geant er tatt fra? Det er vel ikke til den avbildede hytta at taubanen går, for det kan umulig være 700 høydemeter derfra og til toppen? Siter
ods Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Coni, hvor høyt ligger hytta som bildet av Dent Geant er tatt fra? Det er vel ikke til den avbildede hytta at taubanen går, for det kan umulig være 700 høydemeter derfra og til toppen? Er frekk nok til å blande meg inn i tilfelle coni er skjelden inne på forumet for å svare. Hytta på bildet ligger på Hellbronner som er endestasjonen for taubanen opp fra Italiasiden (Entrevez). Herfra kan en fortsette i taubane over Valle Blanche til Aiguille Midi og videre til Chamonix. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.