Populært innlegg Urban packrafter Skrevet 7. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2014 Weekendsinsiration! Mikroeventyr i Svartedalen (bohuslän, Sverige) med vandring og packraft over fem søer og af Gøteelv. Flere videoer og inspiration på www.urbanpackrafter.com God weekend! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Flott video! Veldig behagelig voice-over. Fint å se at det går an å være på tur hos naboen også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Tak Tronn. Dejligt du kunne lide filmen. Ja Sverige er også et dejligt sted. Svartedalen er kun 50km udenfor Göteborg så det er tæt på, hvis man er i Gøteborg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Kjempe fin film! Du får frem stemningen med å padle på blikkstille vann i skogen på en fin måte. Ble nysgjerrig på dette området. Også må det nevnes at filmen også var bra redigert, må ligge litt jobb bak teksting og effektene der vil jeg tro. Interessant at du fikk ro og fred fra øresuset når du var på tur. Håper ikke du får en varig tinnitus. Er selv født med nedsatt hørsel og vet hvor krevende det kan være. Får ikke sagt det nok, ta vare på den. Synd hvis man skal miste den/få dårligere hørsel før man ser verdien av en fullt fungerende sans. Spilles ALT for høy musikk på konserter og utesteder.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hei Urban packrafter. Nå har jeg kost meg med morgenkaffe (det noe eget med den første koppen på morgenen som du snakker om i filmen ) og samboer og jeg har hygget oss med filmen din. Fin-fin start på lørdagen når man er sengeliggende med vond rygg. Håper som Rismyhr at hørselen har blitt bra igjen og ikke volder deg problemer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Takk for filmen, kjempefin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Tak for at I syntes om filmen Rismyhr, Martin og qwer993! Svartedalen er virkeligt et fint område og ligger ret perfekt i forhold til Gøteborg. Så hvis man er fra Oslo og gerne vil opleve lidt fin svensk natur, er det jo bare at tage toget til Gøtebrog . Jeg har desværre stadig tinnitus, men min hjerne er blevet meget bedre til at sortere den fra, så jeg generes ikke særligt meget af den. Og ja hørelse er noget man skal passe på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Fine filmer du lager, veldig artig at du deler dem her inne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Tak ost. Dejligt at mine film glæder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 .....Veldig behagelig voice-over. ..... Skulle si det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Tak Thomas. Jeg håber det var til at forstå selvom det er på dansk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Går stort sett greit,det er andre dansker som er vanskeligere å forstå enn deg - dessuten er det jo tekstet, så hvis jeg ikke får med meg ett ord eller to titter jeg bare ned på teksten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 det er andre dansker som er vanskeligere å forstå enn deg - tak for det Jeg syntes også der er stor forskel på hvor godt jeg forstår norsk alt efter hvor i Norge folk kommer fra. Læse går det nu altid godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Selv for meg er det lettere å fortstå dansk enn enkelte nordmenn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogaland Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Bra film! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urban packrafter Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Tak kjell! Dejligt at du syntes om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.