Gå til innhold
  • Bli medlem

Haster litt: Nordisk tv-program søger langrends-entusiast


DANSK TV

Anbefalte innlegg

Hej! Mitt navn er Sebastian, og jeg kommer fra dansk TV. Jeg jobber med "Det Store Juleshow", som er et internordisk juleshow som vil bli vist i Danmark, Sverige, Norge og Island. For dette lager jeg noen rapporter, der jeg undersøker juletradisjoner i Skandinavia.
 
Spesielt er jeg på jakt etter en person eller familie som har tradisjon for å gå på langrennsski i jula. Det trenger ikke være en lang tur, men så lenge en tur på ski er noe man gjør rundt jul.
 
Vi trenger å filme på lørdag i åtte dager, så det haster litt. Og vi finner oss mellom Bergen og Oslo i Hardangervidda-området, så du må være i den delen av landet. Så jeg håper du kan svare meg raskt.
 
Du er velkommen til å svare meg direkte på sevo (at) dr.dk. Så jeg vil veldig gjerne lage og utdype.
 
På forhånd mange takk!
Sebastian fra Danmarks Radio og TV
 
PS: Jeg har oversat ved hjelp av Google Translate denne teksten, så jeg håper det er fornuftig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.