Gå til innhold
  • Bli medlem

Trollkyrkja


Jan Erik Hansen

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for det Tessatroll!

 

Har vokst opp bare noen kilometer fra grottene, så har blitt mange turer opp dit siden vi ble tatt med på tur på barneskolen. Oppdager noe nytt nesten hver gang. Og på særlig spreke dager byr tinderekka over på en lokal variant av Romsdalseggen: 5 timer over 7 topper med utsikt mot Hustavika og Romsdalsfjella. Bare å ta turen, så skal du få en guidet tur om jeg er på traktene (gjelder alle Fjellforumfolk)  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Tessatroll!

Har vokst opp bare noen kilometer fra grottene, så har blitt mange turer opp dit siden vi ble tatt med på tur på barneskolen. Oppdager noe nytt nesten hver gang. Og på særlig spreke dager byr tinderekka over på en lokal variant av Romsdalseggen: 5 timer over 7 topper med utsikt mot Hustavika og Romsdalsfjella. Bare å ta turen, så skal du få en guidet tur om jeg er på traktene (gjelder alle Fjellforumfolk) :)

Det haurdest veldig flott ut!! Du får slenge over ein PM når tida kjem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller gjerne opp på tindetur over Trollkyrkja! Kikker opp dit hver gang jeg er innom kirka, men har som oftest med familie og venner fra sør når jeg er der.

Når har du tid Martin Gjellestad?

Er i området en stund fremover, så bare å si fra når du har lyst på tur. Har du mulighet på hverdager er det helt topp. Mulig skade i rygg og fot gjør hele turen litt lang, men turen opp på Tverrfjellet og over Trolltindene bør gå bra.

 

Når snøen kommer har jeg planer om en topptur i renna til høyre for toppen om snøforholdene er stabile. Da hadde det vært greit med flere på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres glimrende ut Martin. Meldingene for resten av uka ser bra ut, så frister det med en snarlig tur over Trolltindene er det bare å sende en pm så avtaler vi tidspunkt.

 

For toppturer er det romslige renner i toppen, og åpen side under, så ikke den største utfordringen. Bare litt bratt, så trenger stabile forhold, og ikke rett etter nedbør. Kommer du deg komfortabelt ned skogen og nedre del av Urdfjellet på oppkjørte dager er det ikke noe problem. Ellers mange linjer av ulik bratthet å velge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.