sinje Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Hei, har en led lenser H7.2 AAA, jeg har sett at det er en usb inngang på lykten. Det ser ut som en slags Micro USB, men det skal jeg ikke si sikkert. Det jeg egentlig lurer på er hva som er meningen med denne inngangen? eventuelt om jeg kan koble til en powerbank direkte til lykten? Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Det er for og lade det oppladbare betteriet man får kjøpt til disse lyktene, Og som følger med på alle R lykter. har selv H14.2 og R og det er den eneste forskjellen på de. og litt mer kraft på R Siter
Vrimmel Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Da kan du bruke mobiltelefonlader til å lade batteriene. Kjekt å ha når man er i bil og kan bruke laderen i sigarettenneren eller powerbank som du nevner. Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Japps, men den vil ikke lade andre typer batteri enn det oppladbare til R lyktene. så ikke AA/AAA Skal ikke si 100% sikkert om det gjelder H7,2 men vet det gjelder min h14.2 Siter
7homas Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Har samme USB inngang på min 7.2R, men jeg har ikke forsøkt å lade rett i den pluggen enda. Men det er litt knotete med stroppene rundt batteripakka som må fjernes for å ta ut batteriet, så jeg antar det er for å lade opp batteriet som fulgte med. Siter
sinje Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Takk for oppklaring av denne saken, da har jeg fått klarhet i dette problemet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.