admonish Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Hei, Har funnet et telt jeg har hatt lyst på lenge med 25% rabatt. Burde jeg bare slå til eller pleier det være enda bedre tilbud i jule/nyttår salg? Mener da på et generelt basis. Har ikke selv et så godt inntrykk av hvor mye telt o.l blir satt ned i salg. Siter
admonish Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 Det kommer an på førprisen ... Fair enough:) Siter
tronn Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Søk hos prisjakt.no der har de historikk, som gir deg en fin pekepinn. 1 Siter
Oddbjørn Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Kommer også veldig ann på merke. XXL har vel ikke hatt høstens 25% salg enda og den pleier vel komme litt før julehandelen setter i gang. Ellers er det nesten alltid gode priser i januar, men noe mer enn 25% på telt er ikke så vanlig. Men førpris kan ofte variere med ganske mye, så om det er f.eks et helsport telt og 25% av veiledende pris er det ikke spesielt billig. 1 Siter
admonish Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 @tronn: genialt tips med prisjakt.no! Tenkte jeg ikke på. @Oddbjørn: det er snakk om et Helsport telt ja. Om man sammenligner med pris på helsport.no tilsvarer rabatten 33%. Det er kanskje så bra man kan forvente. Har liksom aldri bitt meg merke i at det pleier å være så enorme rabatter på telt. Takker for alle innspill! Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Slå til. Trives du ikke med det så selger du det på finn med litt fortjeneste. Er ikke noe problem når der er 25% Siter
Tessatroll Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Det kan også variere litt frå merke til merke. Hilleberg ser ein til dønes sjeldan nedsett med noko meir 20% Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 selfølgerlig, men her er det snakk om Helsport. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.