Gå til innhold
  • Bli medlem

Vikerfjell - En tur som overhodet ikke gikk som planlagt.


Andrea Owe

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott turrapport. Nydelige bilder satte prikken over i'en..

 

Jeg syns det er veldig OK at du deler tabber man gjør - for vi har alle vært der - og det er mye lærdom i å lese om andres "nesten" opplevelser. :)

 

Et tips for å slukke pipebrann kan være å hive salt ned pipa fra taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver - Takk :) ja det er jo av feilene man lærer, og for min del setter jeg like mye pris på dem, det gjør turene mer spennende og man lærer seg å være fleksibel og å kunne ta ting på sparket. Jeg planlegger med vilje ikke for mye på forhånd, da blir det mye mer spennende underveis ;)

 

Takk for tips om pipebrann! Det visste jeg ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en annerledes, men svært god turrapport. Som Kjell Iver sier; vi har alle vært i situasjoner hvor ting "bare skjer". Når man løser flokene som dere gjorde får en til slutt noe godt ut av det. I alle fall blir det en tur man husker. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.