Gå til innhold
  • Bli medlem

Årets påsketur. Langs dyretråkk i Agderskogene 14-17 april.


SRM

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei SRM.

Kjenner meg igjen i den siste delen av turrapporten din. Det er noe eget med skogen, det var i skogen jeg hadde mine første skikkelige turer.

I midten av tenårene ble jeg dog mer og mer fascinert av fjell og vidde. Men det er noe eget med skogturer og bålkos, marka rundt om Oslo har vært benyttet mye til tur oppigjennom.

Etter at jeg flyttet til Hamar har jeg hatt noen skikkelig fine turer på Hedemarksvidda (som egentlig må sies å være skog etter min mening)

 

Takk for at du delte turen med oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin rapport frå skauen, @SRM. Ser ut som du hadde en flott tur. Ganske bra med dyreliv også.

Tror det var noe regn på skjærtorsdag men ellers en kjempepåske.

Var for det meste på de snødekte fjella du så I nord.Det er ganske lettgåtti skauen på den årstida med ikke for mye gras og kratt.

Kjente meg igjen noen plasser men Hissteinen har jeg ikke vært oppom da den ikke er målsatt på 1:50000 kartet.

Har vært på alle målsatte topper og høyder I kommunen. Brukte tre år på prosjektet, men ble godt kjent overalt.

Takk for fin rapport igjen.

Velkommen tilbake begge to.. :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@martin.m Det er noe eget ved skogen, og jeg synes vel at den ser ut til å være litt undervurdert selv om det selvsagt vil være smak og behag også her. Hedmarksvidda synes jeg forøvrig er et flott område med et terreng jeg liker veldig godt. Sist besøkt med fiskestanga i Åstaelva.

 

Takk takk @tronn og @rayun!:)

 

Mange takk @Dag G - Evje. Med et slikt prosjekt og siden det var i din hjembygd klapser jeg meg på skuldra over å ha vært oppom en topp du ikke har vært på. Jeg som ikke jakter topper engang!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.