Peanøttsmør Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Hei folkens! Hva slags pulk anbefaler dere til hund? Finnes det andre pulker på markedet enn Fjellpulken, som også har brems på? Siter
Lira Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Anbefaler brems på pulken, og med det er det stort sett bare fjellpulken, om en ikke finner noen som kan lage en brems til en vilkårlig pulk. Har en plan om å teste med brems på pariserpulken. Litt usikker på om den vil tåle det, men samtidig tåler den fint at festene til pulkdraget som er poppet fast. 1 Siter
Peanøttsmør Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Skrevet 29. oktober 2014 Ok. Jeg så litt på den der norpulken eller hva den heter, men ser ut til at fjellpulken brems ikke kan settes på den. Får spare litt grunker og kjøpe en fjellpulk og brems. Jeg har et transporter pulk brett liggende også, kan jo være mulig å bruke det på meg selv og snørekjøre dyra frem til pulken er på plass. Legg ut bilder og tanker om/når du har testet bremser på franskmannen da 1 Siter
Walkabout Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har hundepulk uten brems. Det går veldig fint så lenge du henger etter i strikk. Men har du mye trekkraft i bikkjene kan det bli tøft å fungere som brems for dem. Verd et forsøk? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.