Trond_F. Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Hei. Var på Blåhøa i Trollheimen forrige helg, og tok dette bildet. Mener å huske at retningen er vestover, mulig en aning sørover. Når jeg nå ser over bildene, er det en "topp" som ser ut som et telt. Jeg får ikke til å legge bildet direkte inn i dette forumet, så det er lagt ved som et vedlegg. Morsomt om noen har forslag til hvilket fjell det er. Mvh Trond Fürstenberg Siter
Þróndeimr Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 "Teltet" er nok Neådalssnota med sine 1621m) Siter
Trond_F. Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Skrevet 26. oktober 2014 "Teltet" er nok Neådalssnota med sine 1621m) Da blir det litt googling for å se om det kan bli mål for meg og dyret neste år Takk for svar Siter
+Sig Man Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Den ligger ca 10km nordvest for gjevilvannet, så jeg tror at dette skal være ett fint turmål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.