Populært innlegg +Tom42 Skrevet 21. oktober 2014 Populært innlegg Skrevet 21. oktober 2014 Er for tiden på ferie ved Spanias solkyst, men fjellet lokker mer enn stranda, Så etter en del pliktløp der prøver jeg å få til en fjelltur i ny og ne. Og i går dro jeg. Smurte matpakker, fylte camelbaken til randen + lastet opp det vanlige sikkerhetsutstyret. Men i går valgte jeg en ny vri. I stedet for to kjedelige brødskiver på kjøkkenet, valgt jeg å spise frokost på en fortausrestaurant, skjønt denne betegnelsen er å dra det for langt. English breakfast"? "Yes, and cafe Americano" Og se på denne tallerkenen! Minst to pakker bacon. Og prisen 5E. Selve turen var riktignok kvelende varm, opp mot 30 grader i skyggen, skjønt det var ikke skygge å oppdrive. Ei heller skyer, men melkesyre - ble det nok av. På slutten hvilte jeg for hver 10 meter, leggene var stive som stokker. Men opp kom jeg, skjønt i elendig forfatning. Men det var verd alt sammen. Likevel, var det frokosten som tok prisen denne gangen. Legger ved to bilder 1. Det flotte fjellandskapet 2. Frokosten som jeg ikke klarte å spise opp. 11 Siter
REJOHN Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Likevel, var det frokosten som tok prisen denne gangen. 5E. Alltid e&b til frokost i heia. en god start, og det holder en stund utover dagen. 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Krysset England på tvers til fots for noen år siden. English Breakfast hver morgen gav energi det meste av dagen. Nok matprat. Hva fanden het toppen du var på, torø ? Og med det samme, gratulere med innlegg no. 500 ! Ehe...no. 560 var det vistnok..... 3 Siter
Omnilite Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Nesten som det de kalte "Wicked breakfast" på en cafe i Bridgeport i England, var der rett før århundreskiftet.. Kostet £4.75 og burde luktet lunta når det var stort sett den eldre garde som hadde tilholdssted på cafeen, her var det max bang for the bucks! 2 Egg med toast, bønner, noen slicer Engelsk filetbacon, 2 grillede tomater, 2 karbonader, noen små pølsesnabber og pommes frites... Hadde en liten down periode like etter at alt var satt til livs, men trengte ikke mer mat den dagen! Takk og pris for at det ikke var 30 varmegrader:-) Siter
synøve Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Det der så ut som en bra start på turen Jeg elsker å gå fjellturer også når jeg er på solferie utenlands... Hellas er min favoritt og Kreta er jo et kapittel for seg selv Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.