hgmann Skrevet 19. oktober 2014 Skrevet 19. oktober 2014 Hei. Ønsker anbefaling på regntøy til å ha på lur i sekken tilfelle været slår om. Kjekt om det kan pakkes lett og bør holde det verste regnet unna. Mest aktuelt på helgeturer i skog / snaufjellet. Ellers lurer jeg på om regnponcho har noe for seg? Siter
+Rino Holt Larsen Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Bruk av poncho har jeg ingen erfaring med, men jeg har brukt regntøy fra Marmot i snart 12 år på (nesten) alle mine turer. Det er regntøysettet PreCip, og det har fungert svært godt mht å takle regn og vind på alt fra dagsturer til flerdagsturer i skogen og på høyfjellet. Synes dette regntøysettet har en fin kombinasjon av lav nok vekt, slitestyrke og en rekke gode detaljer som stormklaff, utlufting under armene og en god, justerbar hette. Jakka og bukse i størrelse large veier henholdsvis 357 og 249 gram. Link: http://www.outnorth.no/no-marmot/precip-jacket-s-dark-ink.php Siter
hgmann Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Bruk av poncho har jeg ingen erfaring med, men jeg har brukt regntøy fra Marmot i snart 12 år på (nesten) alle mine turer. Det er regntøysettet PreCip, og det har fungert svært godt mht å takle regn og vind på alt fra dagsturer til flerdagsturer i skogen og på høyfjellet. Synes dette regntøysettet har en fin kombinasjon av lav nok vekt, slitestyrke og en rekke gode detaljer som stormklaff, utlufting under armene og en god, justerbar hette. Jakka og bukse i størrelse large veier henholdsvis 357 og 249 gram. Link: http://www.outnorth.no/no-marmot/precip-jacket-s-dark-ink.php Takk, den skal jeg sjekke ut 1 Siter
Kåbbåi-kåre Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har brukt Helly Hansen Loke nå gjennom hele midtsesongen og må si meg godt fornøyd med den. Hvor holdbar den er gjenstår å finne ut. Siter
afe Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Mest aktuelt på helgeturer i skog / snaufjellet. Ellers lurer jeg på om regnponcho har noe for seg? Poncho kan i alle fall vera ein interassant oppleving i medvind. Men ikkje noko eg vil anbefale dersom du er avhengig av å sjå kvar du plasserer føttene. Siter
Thomas E Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 G-max hadde et sett for 100 kroner sist jeg var innom. Jeg kjøpte det ikke, men er man ute etter et billig regntøy så er det verdt å sjekke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.