Populært innlegg stianmedsekken Skrevet 15. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2014 Sikkert mange som så Monsen på villspor tidligere i år. I helgen var jeg på tur i samme området og gjennomførte siste delen av ruten til Monsen. Dette er en tur jeg virkelig vil anbefale..utsikten er nesten umulig å slå Her er bilder og tekst fra turen om du vil ta en titt: http://www.stianmedsekken.net/2014/10/steigen-med-brge-ousland.html 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott beskrivelse fra en fin tur, ble fanget av den da Monsen gikk den, artig å få den med kart og bilder også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagvær Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Artig! Har feriested like i nærheten og ser opp på Småtindan hver gang jeg går ut på trappa det. Har enda til gode å dra på besøk opp dit. Steigen er en fantastisk fjellkommune! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stianmedsekken Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Steigen er virkelig en unik fjellkommune @Vagvær.. Om jeg noensinne flytter ned fra Svalbard blir det i det området jeg slår meg ned. Garantert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fantastiske bilder fra et sted jeg har satt på lista mi. Takk for at du delte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stianmedsekken Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Tusen takk for det @Imp Veldig gøy at du likte bildene, men det er umulig å fange naturen der på film så du må helt klart pakke sekken og komme deg dit:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnukk_og_ute Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Vakre bilder, men det er et sted jeg tror jeg skal holde meg langt unna med min høydeskrekk! Jeg sleit med å se Monsen episoden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stianmedsekken Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Takk for det @Gnukk_og_ute Den ryggen er nok ikke for de som har høydeskrekk. Helt fantastisk luftig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har høydeskrekk! Men tenker at utfordringer er til for å overvinnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stianmedsekken Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Da er denne ruten perfekt @Imp Den er helt sinnsykt luftig uten å være veldig teknisk krevende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.