evenl Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Tur fra parkeringen ved Sildra til Storskarven. Storskarven er den høyeste toppen nord i Skarvan og Roltdalen nasjonalpark. Turbeskrivelse med flere bilder Siter
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Dette så fint ut! Så det er skiføre der oppe nå? Jeg gikk over Storskarven og Litleskarven tidligere i høst. Det viste seg at det var første dagen i småviltjakten. Jeg har aldri sett så mange jegere på en gang! Eller så få ryper på én fjelltur. Siter
evenl Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Ja det var fint turvær i går bortsett fra vinden. Skiføret kan sikkert diskuteres. Etter mine mål var det helt på grensa. I nordhellingene var det nok best egnet med støvler eller truger. Det så ut som det var bedre med snø sør for Storskarven. Nedkjøringen fra toppen fortonet seg som teknisk slalomkjøring mellom busker og stein, men jeg fikk ingen større riper i skia Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.