Lofoten-Møring Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei, jeg var innom en lokal sportsbutikk med noen "rotekroker" her og der - og innerst i et hjørne kom jeg over et tydelig gammelt og uåpnet telt. Sto ikke engang pris på det. Selger lot meg ta det med og teste ut. for å se om jeg kunne tenke meg å legge inn et bud. Fant en merkelapp som sier det ble produsert i 2001... Løsningene ser greie ut og det har til og med stormmatter så jeg lurte på om jeg kunne gjøre meg et lite kupp. Spørsmålet til dere her på forumet er: kjenner noen til teltprodusenten Nordkapp og hva slags kvalitet holdt de i 2001? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interbond Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kan det vere noko slikt? http://www.prisguide.no/produkt/basecamp-nordkapp-4-94344 I såfall er det eit "billigtelt" både pris og kvalitetsmessig. Eller kanskje det er eit slikt? http://www.nazraku.si/sotornordkapp4-p-488.html?language=en Endret 10. oktober 2014 av Tor Magnus fikset link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten-Møring Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Det ligner mistenkelig på Basecamp - teltet, bortsett fra at det ikke står Basecamp på det. Kan det tenkes at den utgåtte produsenten er blitt til Nordkapp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjoern Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Helsport produserte telt og soveposer merket med Nordkapp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten-Møring Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Sjå der va logoen ja.... takk da går det jo an å håpe på at kvaliteten er OK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjoern Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har et telt som snart er 17 år, og en sovepose ( egentlig Helsport Alta) som er med dette merket. Helsport produserte disse for (tror jeg) Sport 1. Kvaliteten er det ikke noe å si på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.