Blackbrrd Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Har de tre siste årene hatt mange besøk på Lifjell, men har enda ikke kommet meg opp på Troganatten. Litt av problemet er at jeg ikke finner noen turbeskrivelser eller kart som viser noen stier opp der, og det ser tidvis bratt ut hvis man ikke har en god sti å følge. Jeg hadde satt veldig pris på evt kilder/kart/turbeskrivelser som jeg kan bruke. Det jeg har planlagt er en dagstur, har ca 1,5 timer med kjøring hver vei, så hvis du vet om flere alternativer, så tipper jeg det korteste er det mest aktuelle. Siter
knutis Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Troganatten er en rusletur som ikke byr på noen spesielle problemer. Tipper det korteste er å kjøre opp fra østenden av Seljordvatnet så langt du kommer og gå derfra. Flere stier å velge i nede i skogen og oppe på fjellet ser du lett hvor det er fint å gå. Siter
Blackbrrd Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Skrevet 8. oktober 2014 @knutis Takk for svar, men kunne godt tenkt meg å unngå å gjenta forrige turs virring inn på privat vei, så hvis noen har noe mer presis info, så hadde jeg satt pris på det. Er jo ikke mulig å se ut fra kart hvilke veier som er private med bom, uten bom, eller bomvei. Ikke så godt å se hvilke veier som egner seg for bil heller. Siter
knutis Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Prøv norgeskart.no. Hvis du zoomer inn er bommene avmerket. Det er lenge siden jeg har vært i området der, men jeg synes tydelig å huske at vi kjørte et godt stykke oppover. Siter
Blackbrrd Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Skrevet 5. juli 2015 Hvis noen andre finner tråden, så var dette en veldig fin tur: http://ut.no/tur/2.14866/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.