Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker turbeskrivelse til Troganatten!


Blackbrrd

Anbefalte innlegg

Har de tre siste årene hatt mange besøk på Lifjell, men har enda ikke kommet meg opp på Troganatten. Litt av problemet er at jeg ikke finner noen turbeskrivelser eller kart som viser noen stier opp der, og det ser tidvis bratt ut hvis man ikke har en god sti å følge. Jeg hadde satt veldig pris på evt kilder/kart/turbeskrivelser som jeg kan bruke.

 

Det jeg har planlagt er en dagstur, har ca 1,5 timer med kjøring hver vei, så hvis du vet om flere alternativer, så tipper jeg det korteste er det mest aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@knutis Takk for svar, men kunne godt tenkt meg å unngå å gjenta forrige turs virring inn på privat vei, så hvis noen har noe mer presis info, så hadde jeg satt pris på det. Er jo ikke mulig å se ut fra kart hvilke veier som er private med bom, uten bom, eller bomvei. Ikke så godt å se hvilke veier som egner seg for bil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.