Dag G - Evje Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Å dra på fjelltur i Japan kan nok by på vansker og overraskelser som vi ikke opplever på fastlandsnorge, Har vært på Etna-3350 moh etter utbrudd og vandret mellom glødende lava og besteget svovelhelvete Vulcano-499 moh. Har fått et lite innblikk i forholdene, men det helvete som de 300 opplevde på Ontake er vanskelig å forestille seg. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/japan/over-30-funnet-livloese-ved-vulkan-i-japan/a/23304915/ Siter
tronn Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Vi har det ganske greit her egentlig. Og folk lurer på hvorfor jeg ikke reiser på fjelltur til utlandet? 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Skrevet 1. oktober 2014 Vi har det ganske greit her egentlig. Og folk lurer på hvorfor jeg ikke reiser på fjelltur til utlandet? Det der er sikker en fobie du lider av @tronn. Start ikke med tur til Syria med en gang. Fjelltur i Danmark kan være en god start... 1 Siter
tronn Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Det skjer nå en hel del tragedier i fjellet her til lands også. Men når usynlige gasser også blir et faremoment, så kjenner jeg at jeg skal holde meg et stykke unna. Tragisk er det nå uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.