Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du solgt nå?


Elisabeth-81

Anbefalte innlegg

Nå har vi en tråd om hva man har kjøpt og hva man ikke har kjøpt. Syns det kunne være på sin plass med en "hva har du solgt nå" tråd også. Hensikten, tenker jeg, er å motivere og inspirere til å selge det man ikke bruker. Og kanskje gjøre folk mer bevisst hva de faktisk har av saker og ting, som kan ha en del verdi, men som bare ligger i boden uten å bli brukt. Kanskje man også har noe liggende som man tenker ingen vil kjøpe og ser noen andre har som har solgt en slik ting.

 

Jeg ønsker meg en Fjellreven-bukse, men har bestemt meg for å ikke kjøpe den før jeg har solgt nok til å kunne "betale" den i ting. Nå mangler det faktisk bare 450 kr :) Og det morsomme er jo at jeg ikke engang vet om buksa passer meg. Har ikke funnet den andre steder enn i nettbutikk. Så kanskje jeg risikerer å sitte igjen med kontanter i lomma og fortsetter å bruke den gtx-buksa jeg har. En hyggelig "bi-effekt" er at det gir meg en litt god og avslappet følelse å selge det jeg ikke trenger. Men jeg er også en person som faktisk blir stressa av for mange ting.

 

Det jeg har fått solgt nå er en bergans sovepose og en klattermusen bukse. Totalt ble det 2850 kr til meg :) Enda har jeg mer som ligger på finn. Merker at tålmodigheten min får kjørt seg ved å ha ting liggende der. Samboeren prøver roe meg ned med å si at det plutselig dukker opp noen som vil ha det :)

 

Så, hva har du solgt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.