Populært innlegg Frilufta Skrevet 17. september 2014 Populært innlegg Skrevet 17. september 2014 I et område ikke langt fra Røros har min farfar fisket siden 50 tallet.. Denne turen ble lagt til noen av de samme fiskevanna. Turens hovedmål var å gi en 8 år gammel nevø, en god turopplevelse. Samt sørge for at han fikk fisk. Mitt hovedmål var å prøve ett av de fire vanna jeg ikke hadde vært i før. Bortsett fra det ene fiskemålet, var jeg mest med som kokk, sherpa og barnevakt. En overkommelig oppgave, som jeg visstnok taklet bra... Da er vi igang. I den første pausa fikk farfar en stjerne i boka! Så var det bare å labbe videre Siden vi var fire stk, inkludert sherpa, bar vi med oss Lavvo på denne turen. Første natta hadde vi kuldegrader! Så litt ekstra varme på kvelden var godt! Den største fisken veide, snaut 8 hg. Jeg lurte noen mindre, og fikk høre det!! Kartopplæring. Det er hardt å være på fjellet! En kanon tur som best oppsummeres slik: 25 Siter
Anders Eriksen Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Veldig kjekt å leses dette. Minner meg om da jeg var en liten sneip, og fikk være med fattern på tur. Det var stas:) Siter
Frilufta Skrevet 19. september 2014 Forfatter Skrevet 19. september 2014 Takk for det! En stor suksess for alle, jeg kunne godt vært ei uke til... Siter
Maritmor Skrevet 20. september 2014 Skrevet 20. september 2014 Så utrolig trivelig! Du må jo være en drømmeonkel å ha. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.