Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinterlig tur uten skiføre i Rendalen


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Det første bildet er tatt fra Renåskarven ja, mens det andre er fra "fortoppen" til Renåfjellet.

Morten, det er så slitsomt å logge seg på hele tida :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten, det er så slitsomt å logge seg på hele tida :?:

Det er jo bare å klikke på kanppen "remember my ID on this computer" eller noe sånt, så er du alltid automatisk innlogget når du går inn i fjellforum fra denen maskinen... Og siden du er den eneste som skal inn dit fra din PC, er det vel ingen fare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig fint å se at du kommer deg på tur da og får lufta vekk litt pølsestank av håret.

Blitt lat hu "pølse-Line" søstra di gitt! :!: Men kjenner jeg'a rett gjelder det vel kun innloggingen! :?: Bra at hun også "gjester" fjellet litt!

Ellers'a Kim? Står garasjen ennå? Har du husket på å kalkulere inn snølasten på konstruksjonen nå da? Ser av ferske turrapporter fra Trønderlagen at det allerede er mye snø ovenfor fjellgrana... Kjedelig om du fyker avgårde til fjells om litt med hele garasjetaket på takgrinda! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers'a Kim? Står garasjen ennå? Har du husket på å kalkulere inn snølasten på konstruksjonen nå da? Ser av ferske turrapporter fra Trønderlagen at det allerede er mye snø ovenfor fjellgrana... Kjedelig om du fyker avgårde til fjells om litt med hele garasjetaket på takgrinda! :!:

Garasjen står støtt :) Bilene smiler hver gang de får kjøre gjennom Crawford-portene opplyst av downlights og stå tørre på betonggulvet mens de småprater om dagens saltede trønderveier :?: . Snølasten frykter jeg ikke. Bare la det snø, jeg har 2" 8" taksperrer dimensjonert for både takstein og regntung snø... Men her er det mest mildvær om dagen og da raser jo bare snøen av taket og skiføret forsvinner før jeg har rukket å ta frem skia :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.